Wednesday, April 20, 2011

puasa mengajar ku erti kesabaran~

hari nie aku pose lagi untuk hari yang kedua~
hheheheeheh~

bukan ape,,pose ganti laaa kte kannnnnnn!!!!
hahahaahah~
hari nie aku tak sahor laa plak,,
so kelaparan di perot ku cepat laa pulokk terasa nyerrrr~
ooouuuccchhhh!!!!!
sabar lahhhh dong perottt~ 
lagi bape jam jerk nie,,,
hahaahaha~
-
-
-
tapi kan kawan kawan >>>>
betol laahhhh~
pose nie kannnnn mmg mengajar aku erti kesabaran,,,
aku nie sebenor benorrr nyerr mmg tak geti geti saborrrr 
cepat MARAH!!!!! hahah
tapi hri nie aku dapat control laaa dr marah seseorang tuuu
ngeeeee~
SYABAS betehh~
-
-
-
hari nie tibe tibe aku teringin nak buke bnde nie~
+
+
+
+
chickenchop kat tempat yg aku n mmber3 aku g mkn~
dekat sebelah hotel bayview kottt!!!
*bukan kat dalam hotel okayyy~
hahahaah!

n aku nak makan donut donut J.CO niee!!!!!!
dah mengidam sangat dah nieeee~
oouuuccchhhh!!!!
LAPARRRRRRRR~
ngeeeee!!
aishhhhhhhh~
tak baekk lahhhh!!! 
pose pose cakap cm tuuuu~
kurang pahala tau,,,
hahahaah~


*ade sape3 tak yang nak belanje aku untuk bende nie sume???????
ngeeee~  

ade lahhh ade lahhhh~ :P

okayyyy~
klo ade sape3 nak belanje aku sila contact aku okayyyy~

hahahahahahahahahahah~ *perasan lebey aku nie =,="


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...